Lidstvo má IQ toaletního papíru značky Albert Quality.

29. dubna 2015 v 18:54 | Nemrtvá |  Realita Pokladních
Realita pokladních je syrová a tvrdá. Ukazuje rys ze skutečného života a já vám ten rys chci přiblížit co nejvíce. Hlavně vám, kteří si myslíte, že pokladní se moc nepředřou, anebo, že to je práce podřadná, pro hlupáky, že se dá lehce zvládnout. Upozorňuji všechny, kteří s tímto naivním názorem žijí, že práce pokladní v běžném supermarketu se dá zvládnout jedině v případě, že jste buď silně splachovací jako toalety nejmodernější technologie, nebo úplní cvoci.

Já, jakožto představitel skupiny cvoků vám teď napíšu svůj pohled na vás, zákazníky a třeba tím konečně někomu otevřu oči. Minimálně je tu naděje, že se aspoň trochu nekteří, co si to přečtou, chytnou za nos a už nikdy je nenapadne, že by se v krámě chovali hůř, jak dobytek.




Poté, co jsem si na Barrandově vydupala přeložení na bližší Invalidovnu, se mi potvrdilo, že lidé jsou opravdu jen banda vypláchnutých mozků, nevychovaných kreténů a povýšených samolibců, ať už se jedná o Čechy, Němce, Italy (ačkoliv ti jsou zase přátelštější, většinou), ať jsou to muži nebo ženy; důchodci, střední věková kategorie, nebo děti; bohatí, střední vrstva, nebo nemajetní; žlutí, bílí, černí, zelení, nebo fialoví.
Co se týče cizinců, kterých je na Invalidovně, díky blízkosti hotelu, mraky, tak bych to viděla asi následujícně:

Italové: Těch je nejvíc. Většinou jsou nejistí, zmatení, často rozumí jenom italsky, drží se ve dvojici, nebo velkém houfu, protože sami se bojí. Pánové se snaží být sebejistí, ale vůbec jim to nejde. Slečny bývají milé a přátelské. Nicméně hlavně oni dělají po prodejně bordel přemisťováním zboží, ale nebojte se, tohle provozujete jako běžnou praxi i Vy, čecháčkové.

Rusové a Ukrajinci : Povýšená, namyšlená smečka. Ať už se jedná o původně Korejce narozeného tam, nebo o rodilého SSSR, o cikána, nebo bílého, všichni mají rypáky nahoru. Přitom jsou většinou škaredí, obézní a neumí se oblíkat, takže žádná sláva a nic, na co by mohli být namyšlení.

Němci: Ti jsou už lepší, ale musíte dělat přesně to, co si přejí a musíte je pochopit, co po nich chcete. Jinak se naštvou a tváří se stylem, že jste neschopní.

Slováci: Většinou zbohatlíci, pánové si o sobě myslí, jak jsou neodolatelní a dámy jsou naduté, že bych jim pleskla přes papulu. Chovají se mile, ale je na nich vidět, že vás berou jako něco méněcennějšího, jen proto, že jste pokladní.

Pak jsou tady ještě Asiati, většinou jsou tu buď narození, nebo od útlého dětství, protože česky mluví líp, jak kdejaký Čech. Jsou v pohodě, ale taky neberou pokladní jako lidi.
To už spíš Vietnamci, kteří taky prodávají a čas od času si přijdou pro pivo nebo zeleninu. Ale ti jsou milí, protože to znají a vědí, co to je, dohadovat se s blbem zákaznkem a ještě mu pořádně nerozumět.

Tak to by bylo k cizincům. Dále se podíváme na běžné chování celkové skupiny nakupujících v supermarketu. Dost často mám pocit, že zákazníci jsou buď naprostí idioti, nebo to dělají naschvál.
Tedy, zde manuál běžného zákazníka supermarketu, aneb

JAK NASRAT POKLADNÍ NA INVALIDOVNĚ

1. Když vejdeš do supermarketu, nikdy nepokračuj běžným vchodem mezi regály, šintni si to mezi kasama a tvař se při tom, že jsi někdo.

2. Choď mezi regály a vybírej zboží. Hlavně s označením 25% nebo 50% sleva, nebo v akci 1+1.
Když se ti vybrané zboží znelíbí, dej ho někam, kde je místo. Například, když se ti znelíbí ta flákota ve slevě, kterou sis před chvílí vybral, klidně ji polož mezi sladkosti. Oni to ty blbí prodavači přece ukliděj. Co na tom, že je to maso a zkazí se. Udělej takového nepořádku ještě trochu více. Rohliky mezi plenkama a jogurt, nebo paštika strčená ve stojanu u pokladny mezi žvýkačkama jsou samozřejmostí!

3. Postav košík s nákupem na pás a tvař se jako idiot. Když tě pokladní požádá, abys vyložil zboží na pás, tvař se, že je ona idiot.

4. Vylož zboží na pás, ale tak, aby zabralo co nejvíce místa a ostatní lidi nemohli vykládat a utvořila se tak fronta, nebo tak, aby to bylo všechno na jedné hromadě a padalo to pokladní do skeneru. Lahve je nutné umístit nastojáka, aby při pohybu pásu sbuchly, nebo svisle, aby se pokladní nahrnuly pod ruce, když zákazník před vámi právě platí. Ještě lepší je, když láhve nahrnou nákup pokladní až málem do klína.

5. košíkem lápni kade tade, to je přece jedno.

6. Když pokladní pozdraví, neodpovídej. Jen ať hádá, jakým jazykem mluvíš! Ty se s takovou chátrou přece nebudeš zdravit!

7. Když ti řekne, že sis nezvážil ovoce nebo zeleninu, podívej se na ní jako na cvoka a dementně se zeptej "Ono se tu musí vážit?" Pak nfrněně řekni, že to teda nechceš.

8. Pokud máš zboží v akci 1+1, 2+1.. začni remcat, když se to hned neukáže. Když si toho nevšimneš, nevadí, přijde čas.

9. Pokud pokladní naskočí na monitoru jiná cena, než byla uvedena na regálovce, tak se začni chovat, jako kdyby ty ceny dělala ona a pořádně jí to nandej. Nech si zavolat vedoucího a vynadej mu taky. Musíš všem ukázat, jaký jsi king a jak jsi to těm blbcům z Alberta natřel.

10. Pokud jdeš nakupovat v ranních hodinách, ZÁSADNĚ PLAŤ MALÝ NÁKUP VELKOU BANKOVKOU. Povolená je 1000 kč a 2000 kč. Jestli hodláš pokladní hodně vystresovat, předlož jí celého Masaryka.
Pokud bude protestovat, začni mlátit hubou, že si to má zařídit. Co na tom, že pokladní mají nějaké limity, kolik mají v pokladně na začátku směny mít!

11. Shrábni peníze a zboží a nechej válet účtenku na odbavovacím pultě. Ona ji přece ta kráva vyhodí, od toho tam přece je.

12. Pokud si budeš brát účtenku, neprohlížej si ji celou a začni dělat virvál kvůli akci 1+1. Nenech si to vysvětlit, nech si zavolat vedoucího a nakonec požádej o vratku. Zatímco se bude vratka dělat, tvař se nasupeně a pak odejdi středem jako vítěz.

13. BONUS
Když vejdeš do obchodu, jdi hned k pokladní a začni se jí na něco ptát. Nejlépe ve chvíli, kdy vrací peníze a potřebuje dávat bacha. ;)
~~~~~~~~~

Tento manuál je samozřejmě míněn zcela ironicky, ale smutné je, že je založený na pravdě. 95% zákazníků se tak opravdu chová, ať už ve všech bodech, nebo jen vybraných. Nerozhlíží se, nedívají se, nečtou, nejsou schopni něco pobrat. jasně, chápu, že mají taky svých starostí dost, ale když jdou nakoupit, tak by měli aspoň trochu zapojovat mozek.
"nejlepší" jsou taky ti borci, kteří ani nevědí, jaké pečivo si kupují a nedokážou říct, jak se jmenuje celozrnný chleba, který vypadá úplně stejně, jako cereální, nebo vesnický a rozdíl je jen v ceně a čísle PLU. Doprkna, v životě by mě nenapadlo jít nakoupit a něco jen tak popadnout s tím, že si ani nepřečtu, co do sebe natlačím. A rozhodně nejsem tak naivní, abych si myslela, že se v každém supermarketu a v každé filiálce váží na pokladnách. Chce to taky trochu myslet a uvažovat a být trochu všímavější a samostatnější. Já osobně jsem se prodavačů na prodejně zeptala kde něco mají, asi jen v 5 případech z 50. Z velké většiny si to dokážu najít sama. A když si to rozmyslím, klidně obejdu celý krám, abych artikl vrátila na své místo do regálu. Tyčinku v modrém obalu mezi tyčinky v modrém obalu -ale pozor, není Flint, jako Margot!

Co se týče toho ostatního.. nekomentuji. Jenom bych byla ráda, aby aspoň nebyli zákazníci takoví pokrytci a nebuzerovali nás kvůli jedné špatné regálovce, když oni sami dělají po krámě bordel a nic nerespektují, ničeho si neváží a všechno zničí. Toť asi vše, protože mi docházejí slova.

P.S. Je opravdu hnusné vůči ostatním vykrádat dárky z časopisů, tak už to prosím, nedělejte. Někdo jiný si třeba ten časopis chce s tím dárkem koupit a kvůli vám chlamtavcům, nemůže.

N.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Wectris Wectris | 29. dubna 2015 v 20:37 | Reagovat

Aspoň víme, kam nemáme chodit nakupovat. Na Invalidovnu do Alberta. :D
Měli byste se přesunout z oblasti potravinářství do strojírenství. Těma rohlíkama můžeme zabít člověka... tvrdý jak prkno a ještě k tomu hnusný. :D

2 Eloren Eloren | 30. dubna 2015 v 8:12 | Reagovat

Díky za super článek, úplně se v tom vidím :) Tedy ne v tom zákazníkovi, tak :D Bohužel musím přiznat, že i když si upřímně nemyslím, že bych se někdy chovala tak, jak je popsáno výše, byla jsem třeba naštvaná, když byly fronty přes půl krámu a podobně. Pak jsem nastoupila čirou náhodou taktéž v Albertu (i když v lahůdkách a ne na kase) a od té doby sakra držím hubu, protože ta práce je fakt šílenost. Zvlášť když je tam člověk sám, protože lidi prostě nejsou, takže se dělají fronty až někam do háje, ty salámy se samy taky nenakrájí..., a tak. Ale co tu povídám, očividně to znáte na vlastní kůži ;) V každém případě díky za pěkný článek, snad se aspoň někdo vážně chytí za nos, a vám přeji hodně trpělivosti s těmi (a bude jich nejspíš většina), co to neudělají ;)

3 Zdena Zdena | 25. května 2015 v 23:12 | Reagovat

Kdo nepracoval v obchodé tak to nepochopi , bohužel je to tak , a k tomu máte hmotnou zodpovědnost , takže nejsme žadné bečka !!! :-)

4 krysa krysa | 30. července 2015 v 23:12 | Reagovat

Ale Wectris, ty pokladní ty rohlíky nevyrábějí :D :D :D To jim dovážejí na pekárnu ;)

5 999 999 | 8. srpna 2015 v 9:27 | Reagovat

Měla by ses kouknout na tohle. Buď jste dvojčata a fotíte úplně stejné fotky a nebo je to podvodnice. :)
https://www.facebook.com/profile.php?id=100009276280863&sk=friends

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama